כמה טיפים לכתיבה נכונה של קו"ח
טיפים לכתיבה נכונה של קו"ח

תוכן עניינים

כתיבת קורות חיים מקצועית, אטרקטיביים ומושכים ולמצוא את עבודת החלומות שתמיד רציתם-resomaker, אנליסטים? זה הזמן להתנסות בכתיבת קורות חיים.
אנליסטים מהווים את חוד החנית בקרב חברות המעוניינות לנהל נכון את מאגרי הנתונים העומדים לרשותן ולהפוך אותם לאמצעי רב עוצמה לצורך זיהוי דפוסים וגיבוש תובנות עסקיות מבוססות דאטה. כפועל יוצא מכך, הביקושים למומחי דאטה הולכים וגוברים במהלך השנים האחרונות, כאשר יותר ויותר חברות, ארגונים ועסקים מגייסים לשרותיהם אנליסטים שיוכלו להצעיד אותם קדימה.

מה חשוב לדעת – כתיבת קו"ח מקצועיים למשרת Data analyst

Data analyst הוא אומנם מקצוע מבוקש עם דרישה הולכת וגדלה בשוק העבודה המודרני, אך באותה נשימה, התחרות על כל משרת Data analyst מחייבת אתכם ליצר לעצמכם קורות חיים מקיפים המעניקים לכם ערך מוסף מעבר לנתונים היבשים (מרשימים וטובים ככל שיהיו).

כתיבת קו"ח – כיצד עושים זאת נכון?

לפניכם מספר טיפים חשובים בנושא:

כתיבת הקדמה למסמך קורות החיים צריכה להתמקד בשלושה נושאים מרכזיים: מומחיות בתעשייה, חדשנות ופרויקטים מנצחים אותם הובלתם. לצורך כתיבת הקדמה למשרת Data analyst חשוב לנסח פסקה קצרה באמצעותה תוכלו להציג את הכישורים העומדים לרשותכם על סמך הניסיון אותו צברתם והתועלות הנלוות אליו, לדוגמא: ידע רחב בסטטיסטיקה, פתרון בעיות מורכבות ועבודה מול מחלקת הSQL- ו- BI. אנליסט מידע בעל 8 שנות ניסיון באיסוף ועיבוד נתונים בעזרת כלי של החברה להגדלת ההכנסות החודשיות Data.

השכלה
בפרק ההשכלה קיימת חשיבות רבה להופעתם של כלל מקורות ההכשרה וההשכלה שלכם בתחום הדאטה, לרבות, קורסי הכשרה צבאיים. במידה והינכם בוגרי יחידות טכנולוגיות. כמו כן, חשוב ומומלץ לציין את ההיכרות שלכם עם שפות שאילתה (scripting, שפות סקריפט, querying languages) ומיומנויות מחשב נוספות כגון הדמיית נתונים excel, power point (data visualization) (statistical languages), שפות סטטיסטיות) , languages
וכדומה.

ניסיון תעסוקתי
מעבר לפירוט הטכני של ההיסטוריה התעסוקתית שלכם, הניסיון התעסוקתי שלכם אמור לשקף למעסיק ו/או למי מטעמו המנהל את תהליך הגיוס, את הערך המוסף שלכם בכל הנוגע להשתלבותכם בתפקיד המיועד וליכולות שלכם להוביל לשיפור תחום הדאטה במקום העבודה המיועד. לצורך כך, חשוב לוודא שההיסטוריה התעסוקתית שלכם כוללת רשימה מלאה של כל השיקולים הטכניים עבור משרת Data analyst ושהיא מותאמת לדרישות המשרה.

גם אתם תוכלו להציב את קורות החיים שלכם בראש ערימת קורות החיים אצל המעסיק ולהפנות את תשומת ליבו לכל היתרונות ההופכים אתכם למועמדים הטובים ביותר לתפקיד.

באמצעות WORX הקליקו כאן ושפרו את הסיכויים שלכם להתקבל למשרה הנחשקת DATA ANALYST.

דילוג לתוכן